Kā iegūt sertifikātu par iekārtas pārbaudi?

SIA “INLAB” saviem
klientiem nodrošina iespēju izmantot speciāli radītu elektronisko dokumentu
aprites sistēmu.

Lai piekļūtu INLAB elektronisko dokumentu aprites sistēmai spied šeit: *SPIED*

Ieguvumi

· Mobilitāte – iespēja piekļūt dokumentiem no jebkuras vietas pasaulē, kur pieejams interneta pieslēgums, iespēja piekļūt dokumentiem vienlaicīgi ar citiem lietotājiem.

· Laiks un nauda – kancelejas preču, dokumenta piegādes, kārtošanas un uzglabāšanas izmaksu optimizācija, ērta un ātra dokumentu meklēšana.

· Ērta un droša uzglabāšana – elektronisko datu veidā, bez nepieciešamības uzturēt apjomīgu arhīvu, ar aizsardzību pret nozaudēšanu un informācijas rezerves kopijas uzglabāšanu.

· Dabai draudzīgs – līdz minimumam samazinot drukas izejmateriālus un transportēšanas resursus. Mēs ceram, ka šī sistēma kļūs par palīgu Jūsu
ikdienā, ļaujot optimizēt savu laiku un veikt darbu efektīvāk!

 

Par

Jūsu ērtībām tiek piedāvāts izmantot arī Jūsu ierīcē (datorā, viedtālrunī, planšetdatorā u.tml.) uzstādāmu lietotni. Tā ļauj izmantot sistēmu efektīvāk – piekļuve datiem būs vēl ātrāka un ērtāka.

Lai sāktu izmantot lietotni 

Jūsu datorā, tās instalācijas failu var lejupielādēt šeit: *SPIED*

Ja Jums neizdodas reģistrēt kontu vai ir nepieciešama cita veida palīdzība saistībā ar sistēmas lietošanu, lūdzam sazināties ar INLAB:

tālrunis: 28640640
e-pasts: it@inlab.lv